DZIEWCZYNY NA TELEFON

Na tej stronie znajdziesz głoszenia zawierające anonse z działu dziewczyny na telefon. Pamiętaj znajdują się tu materiały o tematyce erotycznej oraz zdjęcia z takimi materiałami (anonse towarzyskie, sex ogłoszenia towarzyskie, prywatne sex anonse i prywatne anonse dziewczyn). Jeśli nie ukończyłeś 18 roku życia i tym samym w świetle polskiego prawa nie jesteś osobą pełnoletnią, nie wolno Ci wchodzić dalej.

Wejdź dalej i przekonaj się, dlaczego nasz serwis jest najlepszym miejscem na flirt i do poznania nowych znajomych przez Internet. Publikujemy tylko pewne i sprawdzone anonse oraz ogłoszenia towarzyskie dziewczyn i chłopaków. Dodaj swój anons za darmo i zacznij nową ekscytującą przygodę, dzięki której zyskasz nowych przyjaciół, a może znajdziesz miłość swojego życia. Prawdziwe, anonse, ogłoszenia towarzyskie i randki przez Internet.




 


Ogłoszenia z naszej srony:

Pomorskie - sopot » SPONSOR DLA PANI
Poznam atrakcyjną mężatke z woj. pomorskiego na dyskretny układ sponsorowany - preferowany dłuższy okres znajomosci.

Mazowieckie - Warszawa » ZASPONSORUJ PANIĄ
Pilnie potrzebuję 3 tys złotych na spłatę długu. Widzę to tak, że Ty dajesz mi tą kwotę na pierwszym spotkaniu a ja się z TobĄ spotykam kilka razy. Nie zamierzam nikogo oszukać i zniknąć. Jestem wykształconą i bardzo atrakcyjną 30 letnią brunetką. 170 cm wzrostu, 50 kg, biust trójka. Jestem w bardzo trudnej sytuacji i potrzebuję tych pieniędzy już! Stąd mój anons...

Mazowieckie - Warszawa » ZASPONSORUJ PANIĄ
Spedze dzisiejsza noc ze zdecydowanym mezczyzna na poziomie, chetnie dojrzalym.
Ja- 24lata, wysoka, zadbana, atrakcyjna brunetka.
Naprawde pilnie potrzebuje kwoty 1100zl (jutro mija termin splaty, a zapozyczylam sie by oplacic mieszkanie). Prosze bez żartów. Konkretna.
Kto wie- moze dluzszy romans...


Mazowieckie - warszawa » SPONSOR DLA PANI
35 latek szuka Pani ktora dlalaby sie mocna zerznac w buzie, a potem zebys stanela , kazala mi ukleknac, wypiela cipke do przodu, przycisnela moja buzie do Twojej cipki i kazala lizac cie mocno, a potem zebys trzymajac moja glowe przycisnieta do cipki jak bede cie lizal zaczela sikac,
potem wyrucham cie w cipke i dupke, i znowu w cipke az trysne w srodek,
poloze sie na plecach, ty uklekniesz nad moja twarza i wszystko splynie mi do ust, a potem zaczniemy sie calowac,
na koniec usiadziesz mi jeszcze na twarzy i znowu sie wysikasz:)
chcesz tak, czy masz ochote najkis swoj scenariusz?:)



Małopolskie - Kraków » FACET DLA KOBIETY
może dziś jest ten dzień :) szukam Przyjaciolki w kazdym wymiarze, Bratniej Duszy, z którą bede wszytsko, uwazam zeby moc oceniać drugiego człowieka to trzeba sie poznawac caly czas... mam nadzieje ze te slowa sa zrozumialee i w pelni oddaja moje oczekiwania. kazde z nas ma swoje oczekiwania wzgledem drugiej Strony i trzeba miec tego swiadomosc. W perspektywie czasu trzeba umiec uszanowac kazda decyzje. Szukam Dziewczyny, która będzie chciała mnie poznac. Jestem człowiek, którym ma sprecyzowane oczekiwania - jesli wyrazisz choc zdziebko zainteresowania odpowiem kazde Twoje pytanie, sformułowanie etc etc... jestem po ponad 12 latach toksycznego małzenstwa i najwazniejsze dla mnie jest moc byc dobrze zrozumianym - dla mnie kolor alabastrowy to kolor alabastrowy a nie ... ;) (mam nadzieje ze choc troszke zaintrygowałem) zebym mogł byc zostac prawidlowo odebranym... pragne wszytskiego z Tą Jedna Jedyna, jesli odpowiesz wysle fotki :) pzdr


Norwegia - oslo » TRANS
witam mam 35 lat i wielkom ochote na sex z meszczyznom w wieku do 45lat ,lubie oral anal ogulnie jestem otwarty na propozycie,kotakt tylko sim,jestem zadbany i dyskretny niemam lokum,pozdrawiam.

Cala Polska - Krakow,Wroclaw,Poznan,Lodz » SPONSOR DLA PANI
Pilnie szukam pani ,ktora naprawde czerpie przyjemnosc z sexu,zapraszam panie zgrabne ,przedewszystkim dbajace o higiene,wydepilowane.
Gwarantuje 500 zl dziennie-wiecej szczegolow poprzez email.


Świetokrzyskie - Starachowice,Bodzentyn » FACET DLA KOBIETY
Witam wszystkie panie mam na imię krzysiek i mam 22 lata pracuje szukam fajniej normalnej dziewczyny nie takie co szukają przygód

Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
Witam. Poznam miłą, młodą, dyskretną dziewczynę mającą ochotę na kilka spotkań wypełnionych obustronnym seksem oralnym w trakcie ferii szkolnych. Za każde spotkanie oferuję 250 złotych. Dyskretny 40latek. Pozdrawiam.

Łódzkie - Łódź » SZUKAM PRACY
Studentka szuka pracy. Sumienna i bardzo ładna. Chętnie zostanę po godzinach :) Czekam na konkretne wiadomości z Twoimi oczekiwaniami i propozycjami.

Małopolskie - Kraków » SPONSOR DLA PANI
Witam,
Mam na imię Artur, lat 34, niezależny, 183, 89 kg, piwne oczy- to tyle reklamy :) Szukam za pomocątego portalu kobiety w wieku 25-35 lat z Krakowa i okolic. Mam bzika na punkcie kobiet lubiących i noszących pończochy i obcasy :) Proszę o kontakt kobiety zmysłowe, inteligentne i bezpruderyjne. Pragnę stworzyć dłuższy układ oparty na szacunku, przyjaźni i zaufaniu. W zamian oferuję konkretne wsparcie finansowe. Proszę o kontakt kobiety tylko z Krakowa i okolic. W wiadomości napisz coś o sobie i jeśli to możliwe dodaj zdjęcie i kontakt.
Pozdrawiam
Artur


Małopolskie - kraków » FACET DLA KOBIETY
Witam ja wolny zadbany facet 45 lat szukam kobiety z krakowa N Huty ,pani samotna i z lokum do sex.Lubisz naprawde dobre pieszczoty i sex bez sponsoringu. Stałe sex spotkania ,wiek pani do 55 lat,brak ci faceta tylko do sex do daj znać.Szerość i wiarygodność .Spotkania co najmniej 4 razy w tygodniu.LUBIE naprawde dobre pieszczoty i sex.JA 178CM 65 KG szatyn.z wonsem.skorpion.niezle obdażony.Czekam tylko na kontakt od zdecydowanej kobiety . PANI 30 DO 55 LAT.

Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
Jakiś czas temu dałem kilka anonsów. Mam 45 lat, szukam Pani do dyskretnych spotkań blablabla. No i przestałem wierzyć, że szukanie na tym portalu ma jakiś sens. Dlaczego? Otóż:
1. Panie które nie przesyłają fotografii (z różnych powodów) okazują się delikatnie rzecz ujmując mało atrakcyjne i troszkę nadgryzione zębem czasu.
2. Panie, które przesłały foto niestety w realu były kilka kilogramów starsze- zmarnowaliśmy swój czas.
3. Panie, z któymi pisało się fajnie mailowo okazywały się wygłupiającymi się nastolatkami (tak sądzę) gdyż kontakt się urywał.
Reasumując. Przez trzy miesiące na swoje anonse uzyskałem na tym portalu 33 odpowiedzi. Połowa okazała się żartami, 1 odpowiedź była obraźliwa, jeszcze ze 2-3 moralizatorskie coś w rodzaju armii zbawienia. Tylko 13 (pechowo chyba) były prawdziwe niestety Panie trochę się przereklamowały, przeceniły, były w 100% profesjonalne itd, itd
Nie mam jakiś super wymagań.Nie mam dużo czasu więc w zasadzie mógłbym korzystać z usług jakiejś agencji, ale jak pomyślę, że oprócz pięknej kobiety mógłbym jeszcze sponsorować kogoś nie odpowiedniego wolę poszukać sobie gdzie indziej.
W skrócie ja 45 lat, niebrzydki ze mnie facet, na początek nie wydam jakiejś wielkiej kwoty za spotkanie, ale mam dobre serducho i jak zobaczę, że jesteś uczciwa wobec mnie, może pomogę bardziej. Zależy mi na dyskrecji to jasne. A szukam Panią młodą, szczupłą, najchętniej studiującą, uczącą się, nawet nastolatkę...ale chyba nie znajdę...


Cala Polska - kraków » ZASPONSORUJ PANIĄ
bez zbędej pisaniny,krótko i na temat przechodzimy do terminu spotkania...
wybierasz hotel,o umowionej godzine czekasz....nie widzieliśmy się wcześniej ,nie wiesz o mnie nic,czekasz i czujesz dreszczyk emocji i poddniecenia...Wchodzę -Twój niepokój mija ,zostaje podniecenie ...patrze Ci śmiało w oczy i bez słowa przyklękam ,rozpinam Twoje spodnie,i z lubością kosztuje Twojej męskości.....chciałbyś tak spróbować?Napisz.
Gustuję w dojrzałych mężczyznach.
oczekuje przemyslanych odp z proponowaną gratyfikacją.


Mazowieckie - warszawa kabaty/ wilanów/ ursynów » SPONSOR DLA PANI
Witam,
Szukam niebanalnej kobiety pełnej wdzięku w przedziale wiekowym 25-40 lat zadbanej wiedzącej czego chce...
Spotkanie dziś w okolicach godziny 20:00. Ja 29 lat wysoki zadbany przystojny facet. Licze na konkretne odpowiedzi. Spotkanie u Ciebie.
Całuje...


Mazowieckie - Warszawa » FACET DLA KOBIETY
Witam,
26 latek wysoki 181 cm przystojny zawsze modny i zadbany umili zadbanej Pani dzisiejszy wieczór. Jestem typem długodystansowca o niesamowicie sprawnym języczku. Satysfakcja gwarantowana tylko konkretne Panie.
Pozdrawiam,
Marcin


Łódzkie - łódź » KOBIETA DLA FACETA
szukam fajnego faceta, który chciałby spotkać się ze mną za tydzień w sobotę, wypić drinka a póżniej kochać :))) jestem sama od pewnego czasu i potrzebuję mężczyzny a nie chce "wyrwać" kogoś w barze i pójść na całość po pijaku :) Jeśli jesteś zadbanym facetem, który szuka jednorazowej przygody, masz więcej niż 185 cm wzrostu, 30-45 lat i zaakceptujesz moją fizyczność (181 cm wzrostu, lekko puszysta z zajebistymi nogami:))) to daj znać. na propozycje czekam do środy :)
p.s. mam 32 lata, jestem całkiem inteligentna kobieta i od Ciebie oczekuje przede wszystkim kultury, smaku, wyrafinowania i dyskrecji :)
p.s.2 to moj pierwszy i jak mniemam ostatni wybryk wiec nie martw sie.. nie chce o Tobie nic wiedziec bo pewnie i tak sie wiecej nie spotkamy :)


Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
Może spędzimy mile dzisiejszy wieczór?
Warszawiak, 37 lat


Niemcy - achen i okolice » MATRYMONIALNE PAN
witam 36l wysportowany zadbany brunet pozna kobiete ktorej brakuje namietnych doznan

Mazowieckie - Warszawa » ZASPONSORUJ PANIĄ
Witam. Mam wolny weekend,zero planów,na dworze zimno,zima nas dopadła. Chętnie spędze z kimś miły wieczór. Młoda i szcupła.

Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
Atrakcyjna para w wieku 27 i 36 lat poszukuję kobiety która miałby ochotę do nas dołączyć. Gwarantujemy miła , namiętną atmosferę , możemy też ci pomóc finansowo. Szczegóły ustalmy w prywatnej korespondencji.
Ania i Jacek.
ps. spotkać możemy się nawet dziś.


Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
Spedzasz samotnie dzisijszy wieczór!?
MOŻE spedzimy go razem - miła kolacja, jakiś film i zobaczymy co dalej.
40 letni facet normalny - majacy dośc samotnych wieczórów.


Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
Wybaczcie ,że nie będę długo pisał , panowie tutaj często poematy piszą a ja konkretnie i zdecydowanie mam zamiar. Dzisiaj mam wolny wieczór i wielką ochotę na....minetki! Uwielbiam to i robię to dobrze a może nawet rewelacyjnie :-). Też to lubisz? Zapraszm do siebie :-). Pomoc finansowa dla ciebie jest przewidziana jak najbardziej.
Mówią , przystojny , ja dodam z lekko zwariowanymi pomysłami , zachciankami. Mam 35lat.


Mazowieckie - Warszawa » ZASPONSORUJ PANIĄ
Drodzy Panowie,
Szukam Prawdziwego dżentelmena, inteligentnego, atrakcyjnego ( fizycznie i duchowo ) mężczyzny przez duże "M". Szukam Pana, który zaopiekuje się moją skromną osóbką, obdarzy mnie ciepłem i zrozumieniem. Pragnę poznać mężczyznę przy którym zasmakuje tego nowego życia w luksusie i bez problemów ( finansowych ). Nie jestem żadną naciągaczką, ale interesuje mnie bycie utrzymanką chociaż to nie brzmi zbyt ładnie,ale cóż, jestem poprostu szczera. Chciałabym zacząć życie na konkretnym poziomie, nie jestem zblazowaną dziewczyną, która chce być bogata sprzedając swoje ciało, chcę mieć prawdziwego, jednego Partnera, z którym wejdę w ciekawy układ i dzięki któremu będę mogła żyć nie martwiąc się tym za co kupię chleb na drugi dzień, albo czy wystarczy mi pieniędzy "do pierwszego" po opłaceniu wszystkich rachunków. Jestem atrakcyjną, skromną i ciekawą świata i ludzi 25-letnią studentką z Warszawy ( zaznaczam, że na swoje ćwierć wieku nie wyglądam i nie czuję się ). Myślę, że Pan który się do mnie odezwie nie pożałuję spotkania ze mną. Zapraszam do korespondencji tylko konkretnych i pewnych swoich decyzji Panów. Pozdrawiam i czekam na poważne propozycje znajomości.


Cala Polska - Dowolne » SPONSOR DLA PANI
Szukam ostrej atrakcyjnej suki.Zaplace 1500 za spotkanie.Odpowiem tylko na oferty foto

Małopolskie - Kraków » SPONSOR DLA PANI
To jeszcze raz...
Szukam wyuzdanej , bezpruderyjnej suczki do stałych spotkań , wysoka gratyfikacja za spełnienie fantazji konieczne żebys miała lokum i foto tez niezbędne wynagrodzenie do 1000 zł za spotkanie ok 1-2 godzinne , kilka spotkań w miesiącu
całuski dla zdecydowanych , czekam


Mazowieckie - Warszawa » SPONSOR DLA PANI
Zupełnie nieoczekiwanie utknąłem dziś w Warszawie , zawsze miałem ochotę na lekkie szaleństwo a okazja dziś ku temu idealna. Uwielbiam sex francuski w obie strony , na wszelkie sposoby , długo i namiętnie. Jesteś fanką tego rodzaju miłości serdecznie do siebie zapraszam (zatrzymałem się w hotelu). Oczywiście jestem dorosły i mam świadomości gratyfikacji dla ciebie
Artur , dobrze wyglądający facet w wieku 38 lat.


Mazowieckie - Warszawa » ZASPONSORUJ PANIĄ
Spędzasz samotnie czas?Potrzebujesz pieszczot,czułości czy też marzą Ci się emocje dzikiej orchidei?Mam 45 lat.Jestem szczupłą,opaloną i zadbaną kobietką z pozytywnym nastawieniem do życia,ze skłonnością do uśmiechu,subtelnym poczuciem humoru i sporą dozą entuzjazmu.Uwielbiam sex w różnych pozycjach.Lubię pieścić i być pieszczona.Ogromną satysfakcję czerpię z zadowolenia drugiej osoby.Ze mną poczujesz się jak kochanek.

Mazowieckie - warszawa » ZASPONSORUJ PANIĄ
Od jakiegoś czasu szukam na jakiś czas pomocnika, kochanka, przyjaciela.. kogoś z kim będę mogła spędzić milo chwile i na chwilę zapomnieć o szarej rzeczywistości.. Jestem wesołą, szczupłą kobietą sporo przed 30, ponoć nie tylko inteligentna ale również sexowna i pociągająca.. nie wiem czy to może iść w parze, ale może warto sprawdzić.. :p Chętnie stworzę stały układ ( choć to słowo dziwnie brzmi)z sympatycznym facetem do 40, który za miło wspólne spędzone chwile będzie w stanie wspomóc mnie chwilowo w kłopotach.. 2/3 miesiące.. potem możliwy dalszy kontakt bez kwestii finansowych.. nie jestem typem blond panienki, szukającej łatwego zysku..
Wszystko oczywiście przy pełnym szacunku i bez wnikania w Twoje i moje życie..bez zbędnych pytań..miło, rozkosznie, namiętnie..
Jest znajdzie się ktoś zainteresowany..?


Mazowieckie - warszawa » ZASPONSORUJ PANIĄ
MŁODA I SYMPATYCZNA KOBIETA KOŁO TRZYDZIESTKI, KTÓRA NIE MIAŁA SZCZĘŚCIA DO MĘŻCZYZN I NIE MIAŁA JESZCZE SWOJEGO PIERWSZEGO RAZU SPOTKA SIĘ JUTRO Z MIŁYM I UCZCIWYM PANEM BY POZNAĆ CUDOWNY (JAK MYŚLĘ) ŚWIAT SEKSU.
JEŚLI BĘDZIE NAM MIŁO NIE WYKLUCZAM PÓŹNIEJSZEGO UKŁADU.
JEŚLI JESTEŚ ZAINTERESOWANY NA POWAŻNIE I SZUKASZ KOGOŚ TAKIEGO JAK JA TO ZAPRASZAM.
CO MOGĘ NAPISAĆ O SOBIE NA POCZĄTEK:
Z NATURY SYMPATYCZNA I ŻYCZLIWA DLA LUDZI I OTOCZENIA Z DUŻYM POCZUCIEM HUMORU PRZY KTÓREJ TEMAT TABU NIE ISTNIEJE..
LICZĘ NA UKŁAD SPONSOROWANY, KTÓRY BĘDZIE DLA NAS WZAJEMNĄ SATYSFAKCJĄ I PRZYJEMNOŚCIĄ.
CZEKAM NA UCZCIWE OFERTY I ODPOWIEDZIALNE.
WIĘCEJ NA ROZMOWACH PRYWATNYCH.


<<<Strona: 18 / 30>>>    strony: 1234567891011121314151617[18]192021222324252627282930